Branches

Boest is marktleider op het gebied van event advertising. Met meer dan 250 concepten en 5.000+ events in 8 verschillende branches, weten wij precies wat ervoor nodig is om jouw evenement de juiste boost te geven. Van festivals tot sportevenementen en alles wat daar tussenin zit.

Festivals

Boest helpt jouw festival uit te verkopen door slimme advertentiecampagnes. Dat mogen we doen voor mooie namen als Awakenings, Verknipt, Kingsland en meer.

Club

Breng je clubavond onder het juiste uitgaanspubliek! Wij hebben tientallen concepten geholpen met de landelijke uitrol van hun concept.

Sport

Met onze ervaring en samenwerkingen binnen de sportbranche creëren wij een data-gedreven online marketing campagne die volle tribunes oplevert.

Kunst en cultuur

Een theatervoorstelling of een nieuwe expositie. Culturele evenementen heb je in alle soorten en maten. Wij geven het de juiste boost!

Business (B2B)

Of je nu een HR-evenement gaat organiseren, een training/workshop aanbiedt of verantwoordelijk bent voor corporate events, de promotie ervan kan niet ontbreken.

Venues

Eventlocatie online onder de aandacht brengen? Boest ondersteunt venues in alle soorten en maten met online marketing.

Eten en drinken

Vrijdagmiddagborrels en foodfestivals zijn razend populair (en terecht!). Wij helpen o.a. Taste of Amsterdam en Frits Friday met de promotie van hun concept.

Publieke sector

Ben je op zoek naar een betrouwbare partner om de juiste mensen te bereiken voor events in de publieke sector? Boest helpt o.a. TNP en het Trimbos-instituut met online marketing.

Maak van je doelgroep terugkerende bezoekers

Wij werken met funnels. In elke fase van de funnel targeten we de juiste personen, tonen we de juiste ads en hanteren we de juiste strategie.

Awareness

In de eerste fase van de funnel, ook wel de awareness-fase genoemd, is het doel om bekendheid te genereren voor jouw concept. We brengen jouw doelgroep in kaart en targeten deze met de juiste boodschap.

Consideration

De doelgroep heeft van jouw concept gehoord. Waar we in de awareness-fase vooral sturen op relevant bereik, willen we nu dat zij interesse gaan tonen. Een klik naar de website of een attending op je Facebook Event. Geïnteresseerden willen we constant blijven prikkelen met ads. Zorgen dat jouw evenement top of mind blijft.

Conversion

In de 3e fase is het zaak om zoveel mogelijk geïnteresseerden te converteren naar ticketkopers. Dit doen we door slim gebruik te maken van data en retargeting. Met de juiste call-to-action overtuigen we bezoekers van je ticketshop en ticketkopers van vorige edities om (opnieuw) een ticket te kopen.
×