ROBOT: Theatergezelschap Vis á Vis

Een half jaar online campagnes voor het theaterspektakel van
het jaar.

Uit doelgroeponderzoek en op basis van onze eigen data en learnings hebben we gekozen om deze voorstelling te promoten via Facebook, Instagram, Google Search, Google Display (buienradar, AD.nl), YouTube en STER.

Vanaf februari zijn we begonnen met campagnes gericht op awareness. Ofwel zichtbaarheid voor de nieuwe voorstelling. Potentiële bezoekers moesten weten dat Theatergezelschap Vis à Vis met een nieuwe voorstelling komt. In deze periode stuurde we met name op relevant bereik en impressies onder de juiste doelgroepen.

Door een sterke combinatie van foto- en videocontent, diverse retargeting strategieën (o.a. met reviews van bezoekers en recensies van kranten) en een crossmediale campagne hebben we bijna een miljoen mensen bereikt door heel Nederland.

Onze resultaten

1704%

Return on ad spend
(ROAS)

4.215

Verkochte aankopen vanuit de campagne

€0,60

Per verkocht ticket

937.382

Mensen bereikt

30.000+

Websitebezoekers

14.647

Sociale interacties

Wat de klant zegt over ons

“Het was een fijne en persoonlijke samenwerking. Het persoonlijke contact zorgt voor het snel kunnen schakelen en uiteindelijk voor het beste resultaat.”

Robin van Houten, Online Marketeer Vis à Vis

Bekijk ook

Terug Naar Toen en Verknipt Festival

ISU

ISU EK Afstanden

Verknipt Festival