Terug Naar Toen

Hoe Terug Naar Toen het grootste 90s en 00s feest van Nederland werd!

In 2017 zijn wij gaan samenwerken met Terug Naar Toen, een 90’s concept dat toen alleen in Amsterdam actief was. Samen wilde wij van Terug Naar Toen een landelijk concept én het grootste 90’s feestje van Nederland maken.

Wij hebben toen de doelgroep in kaart gebracht en zijn begonnen met hele specifieke targeting op locatie. Daarbij hebben we veel gebruik gemaakt van de data die we verzamelde per stad. Zo konden we een bewezen strategie kopiëren en vervolgens lookalikes-doelgroepen maken op basis van ticketkopers. Zo konden wij onze doelgroep steeds groter maken.

De doelstelling om het grootste 90’s en 00’s feest van Nederland te worden is behaald (in 15+ steden), maar daar houdt het niet bij op. Inmiddels heeft Terug Naar Toen ook zijn eigen zomerfestival, een winterfestival en zijn ze de grenzen overgegaan naar steden in België waaronder Antwerpen, Hasselt en Leuven.

Onze resultaten

100+

Evenementen per jaar

178

Uitverkochte edities

€2,46

Per verkocht ticket

34

Steden

1,7 miljoen

Bereikte mensen per jaar

60.000

Bezoekers per jaar

Wat de klant zegt over ons

“Al een jaar of 4 een hele fijne samenwerking met de mannen van Boest! Door de korte lijntjes, onze goede relatie en hun kennis van online ads hebben we de afgelopen jaren Terug Naar Toen landelijk op de kaart gezet. Daarnaast zijn ze altijd bereikbaar, wat in onze markt wel heel erg lekker is!”

 

Dylan Sturm, Oprichter Terug Naar Toen / Het Land van Ooit Festival / Oliva / Liefde Festival

Bekijk ook

Verknipt festival en ISU EK Afstanden

Verknipt festival

ISU EK Afstanden