Wij verkopen tickets door online marketing

Boest helpt organisatoren met het promoten van hun evenement. We zijn specialist in het opzetten, analyseren en optimaliseren van campagnes op social media en andere online kanalen.

Return on investment

Key in ons succes en misschien wel het belangrijkste begrip in online marketing: ROI. Wij meten alles door. Hierdoor weet jij precies wat elke geïnvesteerde € jou oplevert.

awakenings
Draaimolen
Dancevalley
dutchvalley
HAV_Logo
kingsland
Verknipt
MET-FESTIVAL-Logo-Mystic-Garden-Original-1
Kriss_Kross_Amsterdam_Logo
The Crave
Red
Terug naar toen
Rewind
Happy feelings
sneakerness-drp
Complex
HAW
nmnh
unnamed-3
Jungle festival
logo-deeperfect-black 1
Logo-oliva
image 158

Maak van je doelgroep terugkerende bezoekers

Wij werken met funnels. In elke fase van de funnel targeten we de juiste personen, tonen we de juiste ads en hanteren we de juiste strategie.

Awareness

In de eerste fase van de funnel, ook wel de awareness-fase genoemd, is het doel om bekendheid te genereren voor jouw concept. We brengen jouw doelgroep in kaart en targeten deze met de juiste boodschap.

Consideration

De doelgroep heeft van jouw concept gehoord. Waar we in de awareness-fase vooral sturen op relevant bereik, willen we nu dat zij interesse gaan tonen. Een klik naar de website of een attending op je Facebook Event. Geïnteresseerden willen we constant blijven prikkelen met ads. Zorgen dat jouw evenement top of mind blijft.

Conversion

In de 3e fase is het zaak om zoveel mogelijk geïnteresseerden te converteren naar ticketkopers. Dit doen we door slim gebruik te maken van data en retargeting. Met de juiste call-to-action overtuigen we bezoekers van je ticketshop en ticketkopers van vorige edities om (opnieuw) een ticket te kopen.