How we work

Wij houden altijd de doelstelling van de klant in mind. Of het nu om meer sales gaat of meer bekendheid. Door alles van A tot Z door te meten weten wij precies wat wel en niet werkt en weet jij precies wat de ROI is van onze campagnes. Aan de hand van onze funnel targeten we in elke fase van de campagne alleen de doelgroep die voor jouw event relevant is en stemmen wij onze advertenties hier op af. Altijd volgens de nieuwste trends, altijd relevant.

Wij geloven in het werken in funnels

Iemand die nog nooit van jouw evenement of concept gehoord heeft, zal minder snel bij het eerste contactmoment een ticket kopen. Daarom vraagt elke fase waarin jouw doelgroep zich bevindt om een andere benadering. Zo zorgen we voor een efficiency in onze campagnes en krijgt jouw doelgroep enkel ads te zien die op hen zijn afgestemd. Timing is ten slotte key.

Awareness

De eerste fase van de funnel. In deze fase is het doel om bekendheid voor jouw concept en/of event te genereren en de juiste doelgroep te bereiken. Door onze campagnes slim te optimaliseren bouwen we aan relevante audiences die we in een later stadium opnieuw kunnen inzetten. It’s all about the first impression, right?
Channels we use:

Consideration

De doelgroep heeft nu van jouw concept gehoord. Waar we in de eerste fase vooral gestuurd hebben op relevant bereik, is het nu tijd om jouw evenement meer naar voren te laten komen. We willen dat zij interesse gaan tonen in het event. Een klik naar de website, het afkijken van een video of een attending op je Facebook Event.
Channels we use:

Conversion

De interesse is gewekt. Let’s convert them! Door alle data te verzamalen en te segmenteren hebben we nu diverse retargeting-groepen opgebouwd. Deze groep is likely to convert. Denk aan bezoekers van je ticketshop, geïnteresseerden in je Facebook Event of ticketkopers van eerdere edities. Met de juiste boodschap halen wij hen opnieuw over om een ticket te kopen!
Channels we use:

Got your attention? Cool!

Samen bekijken we wat we voor jouw evenement(en) kunnen betekenen. Laat je gegevens achter, dan nemen wij asap contact met je op. Wie weet drinken we volgende week een kop koffie. Geven we onze dag ook meteen een boest.

Boest © 2019 | Designed by DRIIVN