Met je evenement opvallen in een wereld vol met “short video content” (lees: van die leuke kattenfilmpjes waar je uren voor het slapen gaan verslaafd naar zit te kijken) is lang niet altijd makkelijk. Gelukkig zijn er een aantal manieren om je creativiteit de vrije loop te laten gaan. Zo rolde TikTok onlangs een aantal nieuwe Interactive Add-Ons uit, waar onze marketingharten sneller van gaan kloppen. Tijd om er een aantal uit te lichten!
De mogelijkheid om een poll of quiz aan te maken in je TikTok advertentie aan de hand van twee clickable stickers. Deze stickers zorgen uiteindelijk voor meer engagement en een connectie met je doelgroep.
Maar naast deze standaard Interactive Add-Ons gaat TikTok nu een stapje verder in de ontwikkeling van de advertenties op het platform. Afgelopen week kondigde het namelijk aan om nog meer opties uit te rollen, een mooie kans voor events om met meer creativiteit de concurrentie voor te blijven. Deze nieuwe functies bestaan onder meer uit:
Meer weten over wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact met ons op.
About
Branches