Benieuwd naar de kern van je ticketverkoop? Download de gratis whitepaper.

Cases

komm schon Alter

Hoe wij komm schon Alter in recordtempo uitverkochten – 2,5 maand voor het festival.

NOCKNOCK

Hoe wij bijdroegen aan een een toename van +480% in de ticketverkoop van NOCKNOCK binnen een jaar.

Lago Lago

Hoe Boest Lago Lago al ruim één maand van tevoren uitverkocht.

Colorado Charlie

Hoe Boest Colorado Charlie naar de top-of-mind awareness bracht met sfeervolle campagnes.

The Qontinent

Hoe wij The Qontinent, één van de grootste hard dance festivals van België, volledig uitverkochten.
 

Verknipt | ADE

Inmiddels werken we al zes jaar samen met het techno concept Verknipt, van festivals tot de Ziggo Dome en van boat specials tot het Amsterdam Dance Event.

The Upside Down

Bij The Upside Down staat alles letterlijk en figuurlijk op zijn kop, dat alles voor het perfecte social media kiekje.

Electric Fireworks Amsterdam

Museumplein Amsterdam, 12 uur ’s nachts. Vol met maar liefst 60.000 enthousiaste mensen!

Een Rondje Hazes

Hoe wij deze online ode aan André Hazes binnen een maand uitverkochten.

ISU EK Afstanden in Thialf

Een volgepakt Thialf tijdens nationaal- en internationale schaatskampioenschappen.

ROBOT: Theatergezelschap Vis à Vis

Een halfjaar online campagnes voor het theaterspektakel van het jaar; Vis à Vis.

Verknipt Festival

Voor het derde jaar op rij hebben wij alle online advertising rondom techno/house festival Verknipt opgepakt.

Vraag gratis audit aan

Laat hier je gegevens achter en ontvang een gratis audit aan!

Download gratis de whitepaper

Laat hier je email achter en krijg toegang tot de whitepaper.

×