Marketing voor Waterparken

Waterparken bieden een unieke vorm van plezier en verkoeling. We zetten gerichte campagnes op die de spanning van waterglijbanen en ontspannen zwembaden in de schijnwerpers zetten, perfect voor zowel jongeren als gezinnen.

Wat is leisure marketing?

Leisure marketing is een gespecialiseerde vorm van marketing gericht op het promoten van recreatieve activiteiten en locaties. Het doel is om klanten niet alleen een product maar een ervaring te verkopen. Het gaat om het creëren van een emotie of een ‘feel-good’-factor die klanten aanmoedigt om terug te keren.

Onze werkwijze

Onze aanpak is gebaseerd op een funnelstrategie die begint bij ‘awareness’ en eindigt bij ‘conversie’. In elke fase targeten we de juiste personen met de juiste boodschap, ondersteund door data-analyse en ROI-metingen.

Bekijk ook

Inmiddels werken we al zes jaar samen met het techno concept Verknipt, van festivals tot de Ziggo Dome en van boat specials tot het Amsterdam Dance Event. Dat doen we met succes! Lees hier hoe wij dit hebben gedaan.

Sinds februari 2022 nemen wij met Boest de gehele online marketing uit handen. Met resultaat! In één jaar tijd een omzetgroei van +500% en een Return On Ad Spend van 45. Hoe we dat hebben gedaan? Dat lees je hier!

Start vandaag met leisure marketing

Vrijetijdsmarketing draait helemaal om de ervaring. Bij Boest gebruiken we data-gedreven strategieën om niet alleen je bereik te vergroten maar ook om bezoekers om te zetten in loyale klanten. Neem vandaag contact met ons op om te ontdekken hoe we jouw recreatieve locatie kunnen transformeren in een must-visit-bestemming. 

×