Een Rondje Hazes

Hoe wij deze online ode aan André Hazes binnen een maand
uitverkochten.

Voor de start van de campagnes zijn we nagegaan wie de
doelgroep is, hoe we de doelgroep willen bereiken en welke
targets we aan het project stellen. Het doel was om minimaal
4.000 tickets te verkopen. Challenge accepted!

Op basis van het intakegesprek hebben we gekozen voor een combinatie tussen Facebook, Instagram en Google (Search & Display). Dit zijn bewezen kanalen voor ticketing, helemaal voor de gestelde doelgroep.

Door slimme (re)targeting campagnes hebben we in een
tijdsbestek van 3 weken ca. 1.050.000 mensen bereikt, 20.960 event attendings gegenereerd, een roas van 16,50 en 7.500 verkochte tickets tegen een prijs van slechts €0,60 per ticket, waarmee we de doelstelling ruim hebben overtroffen!

Onze resultaten

1650%

Return on ad spend
(ROAS)

7.500

Verkochte aankopen vanuit de campagne

€0,60

Per verkocht ticket

1.050.000

Mensen bereikt

€0,20

Kosten per attending

20.960

Attendings op het
Facebook event

Wat de klant zegt over ons

“‘Ik vond het erg fijn samenwerken met Boest. Dankzij het snelle schakelen hadden we in een paar dagen alles klaar staan om met een goede advertising campagne van start te gaan. We hebben in een korte periode een mooi resultaat weten neer te zetten. Zodra er weer nieuwe evenementen aankomen dit jaar willen we daar graag weer de hulp van Boest bij gebruiken!’”

Mitchel Bovenlander, Owner 4PM Entertainment

Bekijk ook

Terug Naar Toen en Verknipt Festival

Terug Naar Toen

Verknipt Festival